Återigen seg dag

Jag vaknade halv 12, och hann inte göra något förutom att städa och laga mat. Jouni lyckades med pizzadegen, tur det för jag var hungrig och stressad. Efter maten gick vi till sängen för att mysa, men vi båda somnade. Jag vaknade runt halv 7 och hade lovat mamma att jag skulle komma till henne. Hon ringde hem och Jouni svarade, jag var nära till att stanna hemma och ställa in allt. Men jag blev pigg snabbt och lyckades komma upp från sängen. Nu är vi hos mamma och Jouni spelar med Kevin, medan jag hjälper mamma med att möblera om hennes rum för att Gino ska komma över i Juni och behöver en egen säng. Så nu är allting klart, och jag är hungrig. Vi ska snart fika, sen måste vi hem för att imorgon väntar en del ärenden.

Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0