Helllöö

Jaa, idag har det inte hänt så mycket. Det är en mer degdag, men däremot var jag och Jouni tvugna att storstäda då vi inte har varit hemma så mycket. Han passade på att beställa tid för tvätt också, och han kommer inte vara här på ungefär två veckor för han ska jobba i Estland. Jag får ta det själv, tycker inte om att samla på en massa tvätt det blir bara onödig dubbeljobb. Imorgon har jag tid hos barnmorskan 10:30 och då ska mamma följa med mig, tyvärr så kunde Jouni inte ta ledigt. Men det blir ju flera gånger, så en gång skadar ej, lite tråkigt bara. Mamma och jag fick samma barnmorska, så hon ska passa på och hälsa på henne med Jack.

Mmmm snart ska vi äta porotos! Que rico! Nä nu ska jag äta musslor med ris mmmmm!



Min mamma och Jack därinne i magen :D


Kommentarer
Postat av: tessan

va fin hon va =)

2010-03-07 @ 17:43:34
URL: http://milf.bloggspace.se
Postat av: Iris

shit, thats huge! jag fick aldrig en sådan stor mage hahaha.. men annorlunda ser hon ut :) fast i ett positiv sätt, har hon klippt håret?

2010-03-12 @ 00:02:58
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0