Love is in the air

Tror sockerbagaren är kär i mamma hahaha, uuuuh!

Snart ska jag hem och fixa mig, för idag kommer Mi Oso hem. Han är hemma vid 4 och jag längtar så mycket! Mamma håller på att fixa sig nu, så hon och mormor ska iväg till Hageby C eller Nrkp C. Vet inte vad de ska hitta på för skoj, men skoj blir det nog som alltid. Mamma tog sig äran att sy sänghimmeln och sängkappan, för att ingen butik har fina sänghimmel och jag har inte hittat någon sängkappa. Tyget som mamma jobbar med nu är så otroligt fint och det kommer bli så jäkla vackert när det blir klart. Imorgon ska jag och Jouni åka till Mjölby och hämta byrå/skötbordet. Äntligen har jag hittat en som jag verkligen vill ha, så det blir den! Jag räknar med att bebisrummet blir klar under nästa vecka, då sitter allting på plats och då är det bara ungefär 5 veckor kvar till bäbisen chekar ut från magen. Åååh längtar tills jag får se vårt barn <3!

Nu måste jag röra på mig, ha det bra heddå!

Kommentarer
Postat av: Iris

Hahahahhaha.. :P trevligt då :P



Längtar tills din bebis föds :D:D undrar vad det blir!! NÄSTA MÅNAD föder du JIPII!! hahhaha yaaaaaay! LÄngtar ;)

2010-06-05 @ 00:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0