"Kiitos kiitos"

Det var en konstig dag idag. Har fått komplimanger tre gånger idag, nämligen att jag är snygg (?) Haha, kul! Först var vi påväg till mamma för att plocka upp Gino så ställde jag en fråga till Jouni "vad kommer du säga till barnet sen när den frågar dig hur jag såg ut när jag var gravid" så svarar han "då skulle jag svara, din mamma var den vackraste gravida kvinnan jag har sett för de flesta är tjocka och fula och du är den finaste jag sett faktist du fixar dig ändå om du är gravid" och jag bara garrvade, jag trodde han sa det bara för att jävlas men han menade fan allvar sen när han tittade på mig med den där blicken skitgulligt!
Sen när vi var påväg hem från mormor så kliver jag på bussen och så hör jag något på finska så vänder Jouni sig om och säger "kiitos kiitos" det är typ det enda ordet jag fattar på finska och betyder tack. Sen säger Jouni att gubben hade sagt "nu kom det en snygg tjej". Jag tänkte vadfan är dethär!
Sen nu när jag kommer hem och låter Jouni sitta vid xboxen så säger en amerikansk kille till honom att han hade sett mig på en av Kevins klipp på youtube och han ville bara säga "Good job, lets us everybody say good job and clap our hands". Jag fattade inte vad han menade så Jouni sa bara att han tyckte att jag gjorde ett bra kap, han tycker du är snygg. Hahaha sjuk dag! När jag känner mig som fulast! Bläää!

Kommentarer
Postat av: Iris

Du är ju vacker my friend ;) hehe... <3

2010-07-04 @ 01:42:53
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0