ULTRA

Jag och Jouni var på ultra idag och gud vilken buse jag har där inne! Den gjorde världens skönaste pose, hahaha den hade handen på knäet såg ut som Cecar. Den sträckte på sig och gapade, den rörde på sig så otroligt mycket så barnmorskan började skratta medan hon försökte få en bra bild! Den sträckte ut båda benen och sparkade vilt därinne, jag hade rätt den där lilla krabaten har karateträningar, barnmorskan tyckte det var roligt att den rörde på sig så envist. Jag och Jouni har bestämt oss nu att vi INTE ska veta könet, det får vi se den dan då bäbisen föds!

Fick hem en bild, så tydligt men det tog en tid innan vi fick en bra bild. Man ser till och med näsan, hakan, munnen och hjärtat! Hon fick inte med benen och fötterna då den höll på att sprattla med fötterna.
Nästa gång ska jag fråga efter en video!



Det är beräknat att bebisen föds den 20 Juli 2010, den är 18 cm lång och väger 176g. Åh gud, jag är så otroligt stolt och överlycklig! Haha! :D



OCH här är min mage! :D Där inne finns karate kid!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åhh va mysigt =)

Vilken fin bebismage du har =D

2010-02-18 @ 21:12:14
URL: http://milf.bloggspace.se
Postat av: Iris

Shit! vilken mage ^^ haha.. vad sött!! men gud så härligt :) åhhhhh! du måste fan längta tills juni. Men ahhhh! :D:D coooolttttt!

2010-02-19 @ 00:00:22
URL: http://iiriis.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor:)

snusar!! redan!! haha

2010-02-19 @ 21:13:48
Postat av: Anonym

Åhh va fin du är :D

2010-02-23 @ 20:09:15
URL: http://maoliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0