Today

Sitter hos mamma, vi hade bestämt att vi skulle träffas för att äta middag hos henne då. Hon ska stå för maten och jag för efterrätten, de vill testa min smulpaj. Haha vi får se vad de säger, matkritiker.

Jag och Jouni skulle egentligen gå till Erikshjälpen, men ni ser själva folks! Skitväder, så vi bestämde oss för att åka till mamma direkt. Nu sitter jag här som sagt och väntar på att tjockisen ska komma hem.

Jag gör inte så mycket just nu, Kevin sitter bredvid och ritar medan Jouni spelar på Kevins nya superdator.

Uppdaterar senare om jag orkar...

Heddååå ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Emme

Vilka förändringar man läser hos dig, det är verkligen jätte kul att se. =)

2010-02-21 @ 10:37:24
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0