Sylt konversationen

En rolig sylt konversation mellan mig och bror Kevin

Kevin RH:

vet du va mamma sa..
jag spillde sylt på min hand 3 fucking gånger
o ja sa det
hon säger
Det är flytande ju
sylt är flytande
jag blev fan O.O OMG
Kovou -:
Haha och?
Kevin RH:
det lät så jävla dumt
omggg
Kovou -:
Men du vet att mamma är lite off, stackarn :)
Kevin RH:
asså just då:
sylt är flytande.. skiten va fan gele
mamma failar
Kovou -:
Meee palla
Tvätta bort skiten sen är det klart
Kevin RH:
jag gjorde fan en facepalm
sylten är flytande meli
meli visste du inte att Sylt är Flytande? D=
tänk på det
Kovou -:
Jo men och?  
Hahahaha ni är insane
Kevin RH:
jag visste inte att sylt va flytande
Kovou -:
Hahahahaha
Kevin RH:
mamma är tydligen expert på sylt  
OMG O.O
Kovou -:
Hahahaha
Kevin RH:
Sylten är flytande
Kovou -:
Hahahahaha, jag skulle ba : och tvätta bort det  
Kevin RH:
nej nej nej... tvätta inte bort den Flytande sylten
EXPERTEN mamma talar
sylt experten number ONE

- Jag tar och ringer mamma för att mobba henne lite-

Kovou -:

Hahaha man hörde dig i bakgrunden
Kevin RH:
Mamma är marmelad & Sylt expert vettu
best in sweden
hon kan allt om sylt vettu
sylt experten in da house
haha skitrolit
Kovou -:
HAHAHAHAHAHAHA
Fan jävla sylt jävel!

Kommentarer
Postat av: Iris

Alltså WTF? Hahahaha..

2010-02-04 @ 03:10:46
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0