Städat och klart

Jag vaknade vid 12, jag kunde inte sova ordentligt. Drömmarna får mig att vakna till flera gånger, så jag förtjänade 3 timmar till mer sömn. Jag låg tillslut vaken och bara stirrade på taket, jag lände mig så seg och orkade verkligen inte gå upp trots extra sömn. Så jag slog på min ipod och kollade på next friday, där låg jag som en död fisk. Efter 1 timma eller så bestämde jag mig för att gå upp, då fick jag energi från ingenstans och bara satte fart med att storstäda. Åt lunch vid 3 och sedan blev det glass med hallon...mmm...Efter det hoppade jag in i duschen för att få bort all orenheter! Men jag blev inte nöjd efter duschen, jag fick inte nog av städningen så jag började städa ur byrån och slängde allt som inte behövdes. Nu sitte jag här och funderar om jag ska städa ur garderoben! Duracell!
Nåja, jag och mamma pratade igår om baby shower, jag funderar på att åka till sthlm och ha en liten baby shower party. Men vet inte vilka som kommer att komma, om det ens kommer några. Ska ta och prata med min man om det också tihi!

Nä nu orkar jag inte mer, vill göra något roligt!


Kommentarer
Postat av: Iris

YAY! Ja gör en baby shower här i stockholm :) jag skulle säkertsäkert komma då :) hihi..

Imorgon ska du på UL!! Jag är förväntansfull :) undrar vad det blir? Vill se ul bilden på din lilla bebis också :) kommer nog säkert bli en pojke, typ alla får det.. Haha, du känner ju på det också så då är det nog så också.

2010-02-17 @ 02:59:23
URL: http://iriis.blogg.se/
Postat av: Emme

Åååh vad skoj med baby shower =)

Lycka till med allt nu gummsi.

2010-02-17 @ 20:38:10
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0