Fick lite saker igår

från mormor och morfar efter deras resa i barcelona. Blev jätteglad och det kändes jättekonstigt när man fick allt, man kan inte tro att det är dags.

Träffade Krister också och han blev chockad över magen haha, men sa att så ska en mage se ut och inte som mammas. För hon mobbar mig hela tiden om magens utseende, men det struntar jag i - tjockis.

Jag är fortfarande lite trött men kan inte sova, drömmer alldels för mycket och det är läskiga drömmar så att man vågar inte somna om!

Fan, vad kan man göra idag då? Tycker inte om vädret, tror ingen gör det!

Här har vi en gul set, kommer att se ut som en liten kyckling. Men det är till flickor, så vi får hoppas.
Sen har vi en mjukiströja med öron som var min när jag var bäbis, var tvungen och ta den för sånna finns ju inte nuförtiden och den är ju så söt.



Nappar, nappflaska, vällingbehållare, perfym, puder, filt och en tröja. :D

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh vad kul med saker! Nu smäller det snart hihi. =)

Ja men verkligen, jag har ju byttt blogg flera gånger för jag tröttnar haha.. men ska försöka ha den här nu ett tag iaf hohoh

2010-02-21 @ 16:07:55
URL: http://emotiion.blogg.se/
Postat av: Iris

Vad sött ^^ undrar undrar vad det blir ^^

2010-02-22 @ 19:10:25
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0