BABYSHOWER

Jag lyckades med Minestrone soppan, gud vad gott det var och efterrätten blev det smulpaj med bär och glass! Jag vet ärlig talat inte vart jag får all energi ifrån och speciellt när det gäller att laga mat. Jag har aldrig tyckt om det förrut, men nu har jag en sån stor fantasi kring mat och testar mig fram. Det blir till och med godare än mammas mat ibland (hon erkände). Jaja, NOG OM MAT som alltid. Jag har bestämt mig för att ha en babyshower och inbjudan kommer att skickas till er som jag vill ska komma. Jag och Jouni har pratat och planerat så vi kom fram till att ha denna "party" i maj. Så var beredda!

Nu ska jag kolla på film, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor:)

yees!! baby party hehe

2010-02-19 @ 21:16:19
Postat av: mamma/mormor:)

yees!! baby party hehe

2010-02-19 @ 21:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0