8 mars...

har jag tid hos min barnmorska. Sist jag var hos henne då var jag i v 12 och vägde 55,3 kg så vi får se hur mycket jag har gått upp sedan dess haha. Jag har ingen våg hemma, så det blir en liten överaskning dära!

Senare hade jag tänkt ge er en Crib visning, nu när jag vet hur man laddar upp videos så tänkte jag varför inte. Det skulle vara roligt!

Jag vaknade för en liten stund sedan, och vädret är inte så jättebra här. Tänkte stanna hemma idag också, vill inte chansa med att gå ut och sedan bli förkyld. Jag vet inte varför det är så nuförtiden, men det spelar ingen roll vad jag har på mig, jag blir ändå sjuk så lätt. Så därför bestämde jag mig för att stanna hemma om det är superkallt och om jag inte har något viktigt att göra. Så här sitter man, får hitta på något annat istället.

OCH mammas bebis vägrar komma ut! Men det är 5 dagar kvar, hoppas att det inte går över bara. UNGE!


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jag veeeeet.... Hemskt att tvätta på en söndag, speciellt nu när jag ska ut både fredag och lördag. Prickade in det riktigt ordentligt där. Smart Eme!

2010-02-23 @ 18:40:28
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0