Härligt

Jag sitter här i vardagsrummet och tittar då och då på Idol, jag vet faktist inte varför jag kollar på den skiten. Det finns nog inte så mycket att välja på tror jag, orkar inte byta kanal. Skitlat, i know soooo what!
Ticco mobbar Kovou, de skuttar runt och ger allt på varandra. Jouni sitter inne hos Kevin och spelar, eller snackar med någon av Kevins kompisar. I dont know.
Jag och Jouni åkte till house of pain i stan, det är så att Jouni fyller år den 8:e oktober och jag vill ge honom resten av sin tatuering. Den är inte klar, killen hade bra pris men Jouni har kontakter i Sthlm vilket betyder att han kan få kompispris, det får bli så att vi får åka till STHLM again!
Mormor fyller år den 9:e oktober, precis dagen efter! Hon har alltid velat ha en tatuering, så i år ska det äntligen hända. Hon blev ju så glad när jag frågade!
Idag fick vi pappren från Jounis chef, så vi har skickat iväg de till Thomas som har hand om lägenheterna i Vendelsö, jag hoppas att vi får flytta snart! Vi kan alltid flytta tillbaka till Norrköping igen, men det var inte vår tid just nu så vi måste tyvärr lämna denna underbara stad!
Jag funderar om jag ska sälja crossen, och spara pengarna till nästa sommar för att köpa något häftigare! Nä, nu ska jag kolla in vad grabbarna håller på med. De verkar ha skit kul där inne, de skrattar nonstop!! Heddå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0