WHY?

Jag förstår inte varför, jag borde inte ta åt mig för ett sånt beteende. Mår bara så jävla dåligt, och det här är inte första gången det händer! Det har hänt vid upprepade gånger då jag blir påverkad av människans äckliga beteende. Jag är så jävla ledsen att det gör ont i magen, känslan då den spänns så hårt att man måste hålla om sig hårt. Vad har jag gjort? Nä, juste ingenting! Absolut ingenting, jag undrar då varför du måste vara så elak och få mig att bli ledsen och fundersam?! Varför säger du saker som får mig att falla och sedan sviker mig?! Säg ingenting istället, jag vet då att jag kommer må så mycket bättre. Jag vill bor härifrån nu!! Jag måste koma bort härifrån, snälla! Jag orkar inte mer, och jag vill inte bli sviken igen p.g.a du inte kan hålla ditt ord. Allt blir enklare om jag bara lämnar allt här och går min egen väg. Där jag inte är tvungen att bry mig, varför lärde du mig att känna och ge när det enda fördelen du får utav det, det är ju att utnyttja det du har grävt fram från mig. Varför ska jag lita, känna och ge när du ändå planerar att utnyttja det och så småningom såra mig! Ärlig talat, som jag alltid har sagt tidigare; jag vet inte vem du är, jag vet inte varför du gör såhär mot mig och att jag inte vet vad fan jag gör här!

Vad skulle hända om du vaknar en dag och märker att jag inte är där längre, att jag har gått min egen väg för ditt skitbeteende? Hur skulle det kännas? Måste jag gå iväg för att väcka dig på något sätt? Jag vet att jag kan, jag vet att jag vill, men jag är feg. Men snart kommer ilskan ta över allt som en gång i tiden och då kommer du innerst inne få känna den smärtan jag har känt om och om och om igen efter ditt jävla beteende. Du tror att du kan få chans efter chans, men inte längre nu har klockan börjat ticka. Om du inte tar ett vuxen ansvar över ditt beteende då kommer du att vara tvungen och säga hej då - för då kommer inte jag finnas där mer.

Jag finns runt folk som uppskattar mig, jag finns inte för de som sårar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0