Två veckor kvar!

Ja, det är två veckor kvar tills man besöker STHLM again! Ska spendera hela 4 dagar bara med Iris, ska bli så skönt och få träffa henne äntligen! Jag längtar för att tatuera mig igen YEEY!

Jag vaknade idag av att jag fick sms gång på gång. I couldn't take it anymore, så jag läste igenom och en del var från comviq, men en var från hyresbostäder. ag fick en visningserbjudande på en 2:a, den var så fin! Men det var synd att jag var tvungen och tacka nej eftersom den ligger ca 30 min från stan. SYND! Men jag hoppas att det kommer flera erbjudanden såmåningom.

Jag ska till stan med mamma om 2 tim. Jag orkar inte stressa idag, jag har så mycket att göra idag. Snart kan jag och Jouni köpa nya saker! En ny tv, en fräsch matbord, tavlor, nya sovrumsmöbler och såklart julpynt. Jag längtar så mycket, jag vill få bort allt "gammalt". Vill ha nya grejer helt enkelt.

Jag är så orolig över en sak och idag ska jag testa mig, jag känner mig beredd oavsett vad det blir för svar. Får en bra känsla för allting, saker och ting börjar äntligen lösa sig. Men det betyder inte att jag ska sluta kämpa.


                                                                     

                                                                Så jävla sant - hahaha!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha :P

2009-11-19 @ 21:50:34
URL: http://sweetthingss.blogg.se/
Postat av: Iris

Hahahaha! Fan vad bra den där grejen var hahahaha ska ta den bara för det haha :P

Naww.. Nu blir jag glad :) längtar också! Hoppas tiden går fort! Hehe.. Kram!

2009-11-20 @ 01:54:07
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0