Sjukhuset idag

Jag besökte mormor, och jag bröt ihop. Jag har aldrig någonsin sett henne i så dålig skick, ville bara slå sönder allt. Hon grät och förstod inte varför hon har blivit så sjuk, under en dag. Hon tar hand om sig och skyddar sig mot allting som smittar och framförallt risken för att bli förkyld.

Läkarna tog prover igår och de hittade någonting vitt i hennes blod och blod i hennes urin. De gav henne antibiotika, men hon blödde bara mer efter det. Hon fick 40 graders feber inatt och doktorn fick ge henne medicin för att dämpa ner febern. Jag besökte henne idag från kl 8 på morgonen till klockan 12, hon blev skickad till röntgen och kort därefter bestämde doktorn sig för att hålla henne kvar på sjukhuset. Hon fick lämna in nya prover och imorgon ska jag åka dit igen. 

Jag hoppas att det inte är något allvarlig, i så fall så måste det gå att bota. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0