Rubrik?

- Ja, vad går ditt liv ut på? Förutom alkohol, ångest, hat, sex, osäkerhet, pengar, rädsla? Är det allt du har allt leva för?

IDAG: På morgonen hämtade vi mormor som låg på sjukan. Nu mår hon mycket bättre och är så glad för att komma ut till frihiten igen. Vi svängde förbi macis, det var ett bra tag sedan vi åt där. Det var jättetrevligt! Efter det åkte vi till myrorna eftersom mormor och mamma ville ta en runda där. Därefter ville mormor hem, vi lämnade henne och sedan fortsatte vi till H&M och där köpte jag svart naglack. Jag hittade världens gulligaste diadem med en medelstor rosa rosett! Ville ha den, men avstod från det eftersom jag skulle bara köpa naglacken och ingenting annat! Sen efter det åkte vi till netto för mamma ville handla lite saker och vi skjutsade henne hem. Mamma köpte barnvagn idag, bara för 500 kronor och den var ju skitfin och skitbra! Bra köp! Så hon blev jättenöjd och nu på måndag ska hon skriva på en lägenhetskontrakt och få nycklarna till sin nya lägenhet, hon har verkligen väntat så länge för att kunna få en lägenhet. För en stund sedan kom vi hem och åt, nu sitter jag här och tar det lugnt. Det har varit en stressig dag!



Världens gulligaste diadem!



Tihi, bäbismage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0