Oväntat samtal från morfar

Jag blev chockad, mitt hjärta stannade. Min morfar ringde mig och berättade att mormor blev förd till akuten med ambulans. Redan där kände jag att mina ben blev förlamade, jag kunde inte tro det jag hörde. Läkarna hade hittat en infektion i kroppen, vad för infektion vet de inte än. De ska ta flera tester under natten och förhoppningsvis hittar de något. Det måste de göra!

Allt började imorse vid 3 tiden, mormor blev genast trött och la sig på sängen. Efter någon timma gick hon upp och inbillade sig en massa saker, hon hade hög feber. Morfar bar henne in till sängen och höll henne medan hon skakade överdrivet mycket. Morfar berättade att han aldrig har sett min mormor sådär illa, hon har aldrig blivit så sjuk under sina 62 år. Morfar blev genast orolig och ringde ambulansen, 10 min efter var de på plats.

Imorgon ska jag och Jouni till mormor, vid 10 tiden måste vi vara på plats för då kommer vi få besked om vad för slags problem hon har och om hon måste vara kvar på sjukhuset. Fan, hoppas att det inte är någonting allvarligt! Det får inte vara det!!

Kommentarer
Postat av: Iris

Hoppas verkligen det inte är något allvarligt, jag hoppas på det bästa nu! Tänker på dig, vännen. På er. Skickar som sagt ett sms senare. STOR KRAM!

2009-11-09 @ 03:13:18
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0