Nya modet ?

Jag kikade runt, och hittade sötaste modet. Japanskt mode Gyaru, och det finns så otroligt söta outfits.

Denhär outfiten är ju så söt, rosetter överallt <3



Igår var det trevligt, men inte på morgonen. Jag och Jouni åkte tillslut till Ingelsta galleria. Vi gick till media market och el giganten, för att hitta en tv. Vilket vi gjorde och imorgon ska vi hämta den. Jag passade på att köpa en leksak till Kovou och Ticco, det är en råtta som bara glider runt och det tyckte Kovou om. När vi kom hem så var mamma här eftersom hon ville göra pizza, men det slutade med att jag och Jouni fick göra den. Mamma och Kevin åt som grisar och pizzan blev bättre än förväntat.

Idag, har det varit lite jobbigt. Men mer än så tänker jag inte gå in på. Jag har inte gått ut eftersom det var fult väder, och jag hr bara varit hemma idag. Jag pratade med Iris imorse, och när vi la på så kände jag mig så mycket bättre! Vi pratade om allt möjligt och det var skönt att äntligen få prata ut, vi pratade i flera timmar om jag har rätt.

Imorgon ska jag och Jouni till MVC för att beställa tid. Jag är så förvirrad och vet inte vart man ska göra, vart jag ska börja någonstans. Iris har hjälpt mig, tur att man har någon som vägleder en! Jag undrar bara vilka dumma frågor de kommer att ställa. Efter det så ska vi hämta tv och sedan bli fria från alla små skulder och framför allt räkningar. SKÖNT - aldrig mer. Jag har fått en massa räkningar från internet och jag har inte köpt något från internet, det gör jag aldrig. Jag vet inte om det är någon som använder mina personuppgifter för att kunna köpa saker online. Jag tycker att det är förjävligt!

Nej, nu ska jag kika runt efter en ny matbord.

Kommentarer
Postat av: Tessan

gravid ? =)

2009-11-23 @ 10:17:28
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0