Nu har man bestämt sig

Jag ska klippa min imorgon! Kort, ultrakort! Som Rihanna i videon Take a bow, jag har alltid velat ha dendär frisyren. Sen hade jag tänk fixa vinröda slingor så att det matchar min stil (rock). Ja, idag så köpte Jouni sina skor skitsnygga tyckte jag men han tyckte att de var trånga men köpte de iaf. Jag hittade aldrig en fin tunika så jag sket i det och köpte ett par leggins från gina och de är skitsnygga tycker jag. Det var de sista paren, de kostar ivanliga fall 300 och jag fick de för 124,50! PANG. Skitbra, sen så köpte vi piercingar och det känns så konstigt att ha en liten tungpiercing. Vi köpte lite frukt och grönt för jag blev sugen på det! Det är sjukt när man är gravid och måste ha speciella saker, det är inte ofta jag äter sallad eller frukt. Plus att jag käkade upp en hel skinka på 1,5 kg för min själv häromdagen! Inte kul!! Haha...

Jag har lagt ut Kovou och Ticco, jag kommer inte kunna ge dom den tiden/kärleken de behöver nu när jag väntar barn, och speciellt när jag får barnet i Juli. Jag är bara tvungen och lämna över de till några seriösa personer. Jag hoppas att de tar väl hand om mina älsklingar!!

Nu måste jag gå. Ha det bra hedddåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till graviditeten :) Och lycka till på lägenhetsvisningen.

2009-11-30 @ 14:26:48
URL: http://emzlife.blogg.se/
Postat av: tessan

jag vill ha kisse =D

2009-12-01 @ 13:28:15
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0