Mycket bra

Jag pratade med Iris igår och det kändes så otroligt bra! Puuuh sade jag efter allt som hände igår, orkade inte bry mig längre. Efter all prat så kändes det så himla skönt, allting bara försvann från hjärnan. En stor lättnad, så tacksam över det Iris.

Idag vaknade jag och mamma kom till mig runt 10, vi åt frukost tillsammans och sedan åkte vi till stan för några ärenden. Mamma bjöd på kina mat, omg! Blev såå mätt, jag bara älskar kina mat! Hon fick mig att skratta som fan för hon skämtade om Kovou och Ticco haha! Internt! Vi åkte sedan hem.

Nu är jag såå trött, har gått så mycket och är fortfarande mätt! Vill prata med Iris också hoppas att hon loggar in snart :).

Hahaha, jag skrattade så jävla mycket för man kunde böja Ticcos fötter så att de var bakom på hans rygg! Skit vig katt alltså! 

   Kovou och Ticco, mina bäbisar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0