Morgonpigg!

Hej på alla glada och pigga människor!

Söndag är det idag och veckan är snart slut, längtar till nästa vecka då man åker till STHLM för att träffa Iris. Jag gick upp för 15 min sen och jag känner mig lite seg fortfarande, jag borde inte vara det eftersom jag somnade direkt efter middagen igår vid 6 på kvällen. Jag hatar och sova ibland, speciellt när man vill göra andra roligare saker. Men kroppen orkar inte!!!

Aja, jag kom in i köket och det ser ut som om jag har haft fjortisfest, fan vad allt måste bli stökigt när mamma kommer och besöker mig. Det är jobbigt också när hon alltid måste tjata på att det är stökigt och en massa annat tjat, men hon behöver ju inte göra så mycket. Tjata är hon bäst på, men det är så jävla jobbigt och lyssna på hennes onödiga tjat.

Great, nu är hon vaken.

Jag ska nog ta och avsluta innan jag får någon slags damputbrott. Heddå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0