Gräslig!

Hej på alla glada människor, hoppas att det förblir så...

För jag är inte så glad, denna dag har fått mitt hjärta att nå mina halsmandlar. Jag är så stressad och hoppas att detta går snabbt. Jag får ta en massa konsekvenser från myndigheterna, för misstag DE har orsakat. Jag måste städa efter deras okunnighet. Jag är i komvux och väntar på att käringarna har ätit klart, sedan ska jag HEM!

Detta är mitt schema idag:

Skicka brevet till försäkringskassan, ta kopia på hyresavi och kontraktet.
Säga upp parkeringarna och förrådet hos hyresbostäder. (Ingen var på plats, de var sjuka)
Skriva ut ett klagomål som sedan ska skickas till IF.
Skriva ut cvn och sedan gå till HM, Lindex och Kappahl för att få personalchefernas namn och telefonummer.
Gå till Nordea för att skriva ut kontoutdrag och kvitto på inbetalt hyra. (Problem med internettjänsten, så vi fick aldrig ut ngn kontoutdrag och måste gå tillbaka) 
Gå till arbetsförmedlingen för att skriva ut daganteckningar och handlingsplan.
Gå till Komvux för att få en kursintyg på att jag inte längre går här. (har väntat i 40 minuter nu på att någon ska komma)

Sen måste vi till det sociala för att lämna in allt. Jag hoppas på att det är värt all trams.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0