En bra måndag

Jag och Jouni vaknade klockan 9 för att ringa runt och lösa vissa problem som myndigheterna har orsakat. Efter en lång dag så bjöd Jouni ut mig på middag, det var så otroligt gott och jag blev så mätt. Kina mat är det bästa som finns! Det var så mysigt och vi behövde en stund för oss själva, bort från allt och alla. Det var det vi behövde, en stund för oss själva och det var värt det. Efter den goda maten och den underbara stunden så promenerade vi till tåget. Vi åkte hem och betalade av precis allting, och vi har beställt tv:n som kommer under denna vecka. Skönt att saker och ting rullar, hatar när livet krånglar och fastnar i svåra tider (erfarenhet).

Just nu sitter jag och småäter medan Kevin gör mig sällskap med katterna. Jag sitter och småpratar med Iris om lite smått och gott. Tänk att det bara är en vecka kvar tills jag åker till STHLM för att träffa Iris, tiden flyger förbi.

Jag och Jouni vill köpa en ny säng. Jag är så jäkla trött på min, jag har haft den ett tag nu och jag måste bara variera. Kan inte leva med samma möbler i 20 år typ, det blir en helt ny miljö om man byter ut det gamla. Like it!
Vi hittade en säng som heter Private Cloud, och gud jag måste bara ha en sån! Jag hoppas att jag kan köpa köksmöblerna nästa vecka, det kommer bli så skönt med en ny lägenhet och nya möbler. Allt hamnar på plats tillslut.

Private Cloud, för den som vill vagga sig till söms:


LG 42", tv:n som vi har beställt:



Köksmöbler:



Nä, nu ska jag tvätta bort sminket och sedan sova. Heddå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha vilken säng!!

2009-11-24 @ 16:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0