Äntligen

- Fick världens bästa idé. Om allting går som det ska då kan jag ännu en gång säga "fan vad stolt jag är över mig själv".

Jag tog ut skinkan från ugnen och mamma kommer snart hit, hon ska sova över för att morgondagen kräver mycket jobb.

Mamma, jag och Jouni besökte de döda igår. Det var så vackert, nästan alla gravar hade levande ljus. Vi hann inte gå in i kyrkan då dem stängde vid 7. Lite synd tyckte jag...

Mammas mage har vuxit så mycket och lillebror sparkar så överdrivet mycket ibland. Gud vad tiden går fort, hon var ju nyss i 3:e månaden och hon ska föda om nästan 3 månader eller tidigare.

Mamma och lillebror i magen :)



Jag och Willie



Ultraljud, brorsan suger på tummen :D



Jag och Jouni <3 älskar dig mi oso!



Kevin, jag, Jouni och Willie på bussen :)




Kommentarer
Postat av: tessan

vilken mysig mage =)

2009-11-01 @ 19:03:17
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0