Äntligen helg!

- Fan vad jag älskar dig Jouni, du är mitt allt! Den dagen du försvinner, kommer jag att försvinna tillsammans med dig!

Imorgon - då ska jag och Jouni in till stan för att jag har bestämt mig för att klippa mitt hår, kort igen. Jag passar inte i långt hår, det bara hänger och det stör mig att man inte kan göra något med det. Älskar stökigt hår, to bad.
Sedan efter det så ska jag hem till mormor och hälsa på henne, hon har bakat bannankaka skitgott! Mormor gjorde en hel kaka bara för Jouni, för han äter som en ko. Jag fattar inte vart allting hamnar, hur håller han sin form liksom? Jag ska nog bjuda mamma hem till oss imorgon för lunch eller filmkväll, hon får välja. Fick känna på lillebrors sparkar idag, gud vilka slag! Han ger verkligen allt, haha.

Den 6 december fyller Iris år! Jag ska hänga med henne och hennes vänninor, vi ska ut och äta middag och sedan ut och festa. Det kommer bli sjukt kul. Jag hade tänkt åka upp mycket tidigare eftersom jag ska tatuera och behöver 2 dagar för att återhämta mig eftersom det bli en stor tatuering. Fan vad jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Iris

Klippte du dig? You didn't tell me ;) hur blev det förresten? (Om du klippte dig då) Hehe..

2009-11-09 @ 03:09:12
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0