Fortfarande trött

Det kanske beror på vädret, så otroligt deprimerande! Imorgon åker jag hem, mina små bäbisar (Kovou o Ticco) jag saknar de så mycket!

Jag vaknade runt 10 av att min kusin sprang runt och skrek, gud! Jag åt frukost och nu efter 2 timmar så är jag hungrig igen! Jag börjar ärligt talat bli skit irriterad på dethär! Gå runt och vara hungrig hela tiden, jag äter ju tills jag är proppmätt men ändå så blir jag hungrig efter 2 timmar. Skit jobbigt tycker jag. Snart är pizzan klar, mmmm! Fan om jag blir hungrig igen om ca 2 timmar!!

Jag ska senare lämna filmen som vi hyrde igår, vi hyrde ice age 3. Den var helt okej, lite sjuk haha. Sedan ska jag bara slappa framför tv:n eller här framför datorn eftersom vädret förstör en stor del av vardagen!

Nä nu ska jag gå, uppdaterar senare! Heddå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0