Dagen har varit en mardröm

Jag kände det redan från början att denna dag inte skulle vara det vanliga. Utan rena helvetet. Jag sov hos mamma och som jag alltid gör, så loggade jag in på datorn och skulle kolla mailen. MEN jag kom inte in i min hotmail, och jag försökte flera gånger. Jag misstänkte att någon hade hackat sig in på min hotmail och ändrat mitt lösenord. Jag försökte och försökte, tillslut ringde jag Gino eftersom han kan mitt lösenord. Men fick aldrig tag i honom, jag ringde hans lärare och bad henne be Gino ringa mig. Han ringde aldrig och påstodd att han hade gjort det!! Jag blev så jävla förbannad, och misstankarna blev värre. Jag fick ringa till xbox live eftersom mina bröder använder mitt hotmail för att kunna spela och jag ville att de skulle spärra det. Men de kunde inte hjälpa mig! Sen fick jag ringa microsoft och då kunde han inte hjälpa mig!! Timmarna gick och jag var redan stressad, jag hade tvätttid klockan 11 och mamma följde med mig hem. Väl hemma märker jag att Kovou är borta, jag springer då ut till balkongen och ser att det ligger bajs. Det fanns inget bajs när jag gick hemifrån igår, och jag hade ju stängt balkongen för att Kovou inte skulle gå ut under dagen då jag sov hos mamma. Jag går in igen och letar som en galning och ser att mitt fönster i sovrummet är öppet. Hur fan fick han plats där! Hur kunde han gå igenom, han är ju så tjock! Då fattade jag att han måste ha ramlat ner från fönsterbrädan, eller från balkongräcket. Jag går ut med mamma med tvätten och samtidigt försöker hitta honom. Jag ropade och ropade, knackade på varenda granne och ingen hade sett honom. Sedan ropade jag runt i området där han brukar vara då han är ute och då hör jag ett jamande! Då ser jag att han haltar sig fram och ser hemsk ut, det rann blod från hans näsa och hans tass var blodig eftersom nageln sprack och hans överläpp såg så hemsk ut! Han var blodig och haltade! Det gjorde så ont att se honom sådär! Jag fick då springa upp för att lämna tvätten hemma, mamma ringde då morfar som körde oss till veterinären. Väl framme så säger de att de inte har några akuttider och fick istället en akuttid i LINKÖPING! Det tar ca 45 min med bil till valladjurklinik som ligger i linköping, tur så kunde morfar hjälpa oss! Morfar skjutsade mig och mamma hem till mig, och han åkte till mormor. Här hemma fick jag snabbt laga mat och jag åt så jäkla dåligt, jag var sååå stressad och svalde maten. Morfar kom efter 30 min för att hämta oss och vi for direkt till veterinären i Linköping. De undersökte Kovou och gav honom smärtstillande, tur så hittade de INGENTING BRUTET! Men han hade så ont när de höll på att böja tassen för att kontrollera att ingenting var löst. Sen efter det åkte vi hem till mig och sedan till Hageby för att hämta ut Kovous medicin som han nu måste ta 1 gång per dag i 7 dagar. Jag handlade lite saker hem, och nu sitter jag här. Jag kom äntligen in på min hotmail! Nu har jag ändrat lösen och aldrig mer!!

SKITDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0