De lokta skuit!

Sitter här och är helt slut! Dagen var bara alldeles för mycket och jag hämtade aldrig barnvagnen, utan det får bli imorgon kl 12. Jag är så trött så jag får skriva lite kort och sedan gå för att sova...dessutom så lokta de skuit i vardagsrummet efter Jacks fisar med baiis. Haha, fy fa an säger jag bara puuuuff! Hur kan en sån stank komma från något så litet och underbart, I don't get it I just don't get it!

Ah bra mamma har bytt blöja nu, huuh! Finally!

Gud jag har så otroligt ont i ryggen, jag har promenerat och stressat så otroligt mycket idag vilket inte alls är bra. Imorgon så ska jag till mannen för att hämta min barnvagn, sen blir det promenad till kyrkan (jag älskar tystnaden och den lugna harmonin, ska tända ett ljus också), sen ska jag till eriks hjälpen för att kolla efter något roligt, sen ska jag till försäkringskassan för att lämna in blanketterna, sen ska jag och mamma ta en runda inne i stan och...ja..det var nog allt!

Så nu räcker det, nu måste jag tyvärr avsluta. Godnatt och sovgott, heddå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0