Sjuk stressig dag

Häj på er!

Innan jag la mig igår så såg jag att jag inte hade några lektioner idag. Jag tänkte då lägga ner hela dagen bara för att skicka blanketter och ansökningar till alla tänkbara ställen. Sedan bara ringa runt som en dåre, till alla slags myndigheter.

Jag fick tillslut mina pengar, och de fick jag idag! Yes, så det betyder att jag kan åka till Daniella nästa helg om hon har möjligheten och spendera tid med mig. Jag hoppas iaf att hon inte jobbar på fredag kväll.

Ett oväntat samtal kom idag, nämligen från polisen. Jag trodde faktist inte att de skulle höra av sig efter mitt samtal igår. Men det gjorde de, jag ska träffa en polis med namnet Jenny och det sker nu på fredag. Jag ska intervjua henne och få reda på en del svar som saknas. Det är så många frågor som svävar i luften just nu.

Jag skickade tillslut blanketterna till CSN, och lån ska jag INTE TA. Rena rånet i framtiden, det ska inte finnas några lån i mitt liv har jag bestämt. Kanske bra för stunden, men dåligt i längden.

Ingen lektion idag som sagt och jag vaknade ändå ganska tidigt, runt nio tiden. Jag fick ett brev från arbetsförmedlingen om en förfrågan - om jag fortfarande vill söka jobb. Ehm? Ja? Så jag skulle tydligen ringa arbetsförmedlingen för att ge de feedback om mina sökta jobb. Det gjorde jag och det kändes helt onödigt.

Jag tog mig äran att få storstäda, ville för en gång skull storstäda. Sambon hade lektion från 12 till 1, men den var inställd och han förstörde min överaskning. Han får inte veta vad jag hade i kikaren, hähä. Sedan gjorde  jag pizza och den blev bra. Helt okej. Efter ett tag så bestämde Jouni för att köra mig till crossbanan, men det såg ut att vara en crossbana för en förening. Nöjer mig med skogen, det duger fint!

Nä nu ska jag avsluta och jag kommer såklart att skriva lite till imorgon. Heddå!

Kommentarer
Postat av: d

kom fredag den 18, då jobbar jag morgon så är ledig på kvällen och ledig på lördagen och på söndagen börjar jag 15.00.. super :)

2009-09-03 @ 15:57:49
URL: http://daniellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0