Övervunnit

Hellu suckers!

Jag har kommit hem från en sjuk nice träning. Igår fick jag en wake up call, jag ville börja lära mig en massa stunts men problemet är att jag är en freak när det gäller balans. MEN idag då tog jag mig fan i kragen och begav mig ut för att testa tricksen som jag alltid velat göra. Jag sket i om jag skulle ramla för det är ju så man lär sig, då är det bara att hoppa upp på crossen igen och försöka tills man kan. Idag fixade jag det, äntligen! Snart ska jag göra en film som jag sedan ska lägga ut på youtube, soooo check it out. Snart ska jag kolla på några stunts sen ska jag vila för jag spände musklerna alldeles för mycket, antagligen p.g.a rädslan för att ramla.

Jouni var på arbetsförmedlingen och jag ville åka dit med crossen för att överaska honom. Haha, han blev skitglad! Vilken min hahaha! Påvägen dit blev jag jagad av två polisbilar, men vad tror de egentligen hur hade de tänkt stoppa mig? Jag kan ju köra vart som helst! Aja, men man såg att Jouni inte trodde på mig riktigt när jag berättade det. Vi åkte hem och satte oss ute på gården och då kommer en kille fram och sa direkt "ah du åkte i centrumet va? Du blev jagad av två polisbilar, de frågade om jag såg en svart liten mc. Jag sa bara att du åkte den andra vägen." Jouni blev skitchockad, "det är inte varje dag man har en tjej som du!" sa han. Jag träffade samma kille idag och han berättade att han har en KTM 125cc som han tränar FMX med. Hihi, måste köra med honom någon dag. Han håller mig uppdaterad om vart poliserna befinner sig, vart jag bör åka och inte åka. Skitskön kille!

Nä, nu losers måste jag dra. Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0