Efterlängtad dag...Nej.

Hellu!

Jag vet inte om jag har drabbats av någon slags virus men jag hoppas iaf att det inte är svininfluensan som är på gång. Då är det kört, ska nog inte överdriva men risken finns. Imorgon ska jag till läkaren för en undersökning, jag hoppas bara på att jag inte har några allvarliga problem.

Idag stannade jag hemma, för att bli frisk någon gång. Jag passade då på att ringa runt för att åtgärda några ärenden. Jag tog mig äran att storstäda (igen) ville inte att Jouni skulle komma hem trött och hungrig för att sedan städa och laga mat. Stackarn, jag kunde inte vara så elak (A).

Runt 6 tiden gav jag mig ut för att åka en sväng med crossen, det var lite roligt faktist när två killar kom fram till mig och Jouni. Ena killen frågade "Vem är det som kör, är det du? Är det du som kör i skogen och vid Hageby? Du kör suverän, du kör ju skitbra. Det var jag som stog bredvid dig om du kommer ihåg. Fan vad nice 125:a skitsnygg".
Jag blev lite chockad eftersom de inte känner mig och ger mig komplimanger från ingenstans. Haha, man är känd i Chageby.

Jag vill kunna köpa olja och tillbehör till crossen. Men jag måste tyvärr vänta till den 31, då jag får pengar. I need those things, so bad!

Imorgon ska jag stanna hemma, igen. Det kommer inte att hända så mycket imorgon,  jag ska somsagt åka till sjukan och sedan det tvätta crossen. Nu ska jag vara lite social, innan Jouni går och lägger sig.

Gnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Tina

hehe joo det är bara bra, hur e det med dig?

joo typ han har nästan fått jobb tror vi =P får se vad dem säger. gör den =) tycker att den e snygg nu när vi lackade om den till silver :)

2009-09-08 @ 22:49:26
URL: http://karamelen.blogg.se/
Postat av: Tina

2009-09-09 @ 20:54:36
URL: http://karamelen.blogg.se/
Postat av: Tina

hehe aa, tack fast dem e ganska busiga hehe

2009-09-09 @ 20:55:40
URL: http://karamelen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Aa, det var ett tag sen :)

Jo tack, det är bara fint har lite ont i ryggen bara men det går nog över snart! :) Sj då? ^^

Eh, nu förtiden så hjälper jag till hemma :) för att få lite extra pengar :) Dani kanske fixade ett jobb till mig som jag väntar på svar från! Vad gör du själv för något?

Ha det bäst och hoppas det inte är svininfluensan du har fått!

2009-09-10 @ 01:27:17
URL: http://kisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0