Desperat!

Hellu!

Imorgon måste jag ut, åtminstonde en halvtimma eller så. Jag har varit instäng i tre dagar nu, det finns inte så mycket att göra när Jouni inte är här. Det är ju han som livar upp allt. Brorsan måste hjälpa mig med att ta ner crossen, jag har inte kört på tre dagar! Det är ju min typ av drog, och jag måste göra min grej every day. Jag har börjat göra en del tricks, och jag vill fan förbättra mig. Beteer mig som en gammal kärring, jag tror fan att en kärring runt 70 bast har roligare än vad jag har. Tror faktist det!

Idag var jag på ett helt onödigt möte, jag sa till människan att jag inte ville bli kallad tillbaka eftersom det inte finns så mycket att åtgärda. Så idag var det sista besöket, imorgon måste jag printa ut cv:n som jag sedan ska lämna lite här och där. Man hoppas på att man får napp.

Jag är fortfarande sjuk, och ska återigen besöka läkaren för nu har jag fått en ny symtom. Det måste stoppas innan det blir allt för allvarligt och jag börjar bli orolig.

Mormor ringde mig idag och hade gjort piroger, samtidigt plockade jag upp några saker som tillhör morsan. Jag passade på att överaska mormor, eftersom hon fyller år den 9 oktober och hon har alltid velat ha en sjöhäst (tatuering) på bröstet. Så jag var tvungen att fråga om hon var säker på det, för jag ska ge henne det som present isf. Hon blev så glad och skrek av glädje, hon fick glädjetårar och kramade mig. Haha, jag blev själv lite tårögd. Det var längesen jag såg henne le så pass mycket, och grät av glädje. Jouni fyller år den 8 oktober och jag har bestämt mig vad han ska få, men det ska jag inte avslöja än. Jag kommer ladda upp bilder som jag förmodligen kommer att ta. Om det inte är förbjudet.

Nä, nu ska jag sova. Mår inte så bra just nu, har någon konstig känsla också.

Gnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0