NÄR MAN ABSOLUT INTE KAN GÖRA NÅGOT

Allting för en pepsi!

Jag och kusinen skulle bara till kiosken som ligger 5 min från lägenheten och jag ville passa på att ta crossen med mig. Vi åkte dit och jag bad kusinen stanna och vakna den. Lite längre fram ser jag två killar i 15-16 års åldern som var påväg till gården. Jag gick in och det gick inte ens 2 sek. Bosktavligt talat, 2 sekunder! Min kusin springer in i kiosken och ropar på mig MELI MELI DE TÄNKER TA DEN!! Jag släpper pepsin och springer ut, då ser jag att en av killarna tog crossen och körde iväg. Jag försökte springa ikapp, det var inte ens 2 meters avstånd från crossen och killen hann köra iväg. Andra killen stod bara där och jag tog honom mot betong väggen och frågade vem fan det var och varför ihelvete han tog min cross. Han bad mig att lugna ner mig själv och ringa polisen istället, jag ringde och de kom. Min kusin berättade att killen som tog min cross hotade honom med en pistol riktad mot pannan. Min kusin blev rädd och sprang då in för att hämta mig. Fan för de som tar saker som inte är deras. Hur fan måste de känna sig, samvetet?! Hur känns det att sitta på en stulen cross, efter att ha hotat en liten kille med en pistol riktad mot pannan! Jävla horturk jävel! Jag lovar att när jag ser dig din jävla fitta då är det fan bäst för dig att du fan springer iväg, för den dagen då du träffar oss det kommer att vara den värsta dagen i ditt liv!

Kommentarer
Postat av: Iris

Det är fan löjligt att du ska vara med om en till otur sak! Fan för människor alltså! Att idioter finns, dom borde fan bli skickade tillbaka till sitt fitt-land och ruttna och dö. Kalla mig rasist nu men det skiter jag i, och sen så fattar inte arab jävlarna varför så många är emot dom och är rasister för dem också!!

2009-10-24 @ 21:44:25
Postat av: Iris

Och jag är inte elak, blir bara arg på sådant att folk inte kan fatta bättre.

2009-10-24 @ 21:46:06
Postat av: Melissa

De har ingen respekt alls och de förväntar sig att man ska respektera de. Man borde utrota alla sådanna jävlar! Ut från landet, de smutsar ner sverige!

2009-10-25 @ 11:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0