Heroine

Igår var jag och Jouni hos hyresbostäder för att skaffa en nyckel till cykelrummet och det visade sig att vikarien gav oss fel nyckel, nämligen en lägenhetsnyckel! FAIL! Så idag fick vi gå tillbaka för att få den rätta nyckeln och för att få ett nytt hyresavi. Efter det åkte vi direkt till skatteverket, för fjärde gången. De har fortfarande inte tagit bort min gamla adress, och jag har fått flera påminelser och inkasso krav p.g.a detta. Jag ringde till varje myndighet för att förklara problemet. Det löste sig. Efter skatteverket åkte vi till stan där mötte vi mamma, magen har vuxit så mycket och var tvungen att känna på den. Lillebror, tihi längtar så!

Vi gick runt och mamma köpte ny tröja och leggins för att de andra trycker in magen och det kan skada lillebror. Efter det så gick vi förbi Hageby centrum, och där köpte vi några saker till middagen. Vi lagade en sån god mat! Gaash, åt som en gris. Kött, skinka, ris, potatissallad med hemlagad majonäs, isbergssallad med citron och sist hallontårta. Skitgott!

Efter den trevliga stunden så följde jag med mamma till bussen, och imorgon åker hon till Sundsvall. Nästa helg kommer Gino, Willie och Cribba. Fan va kul vi ska ha! Äntligen kommer Gino, jag har inte sett honom på skitlänge. Fan vad jag ska krama ihjäl min tjockis! Längtar!

Några saker som jag har köpt, under 1000 lappen:



Nu ska jag gå och hänga upp tvätten

Kommentarer
Postat av: ååh mamma haha

hahaha under 1000 kr, det tror jag inte på. kattstövlar hihi

2009-10-22 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0