Sysselsättning

Här sitter jag framför datorn och tv:n, jag får också springa lite fram och tillbaka för att se till att Ezio inte gör något dumt i sängen. Han är trött men mer händer det inte, jag hoppas att han somnar snart så att jag kan äta frukost och ta en skön dusch. Jag funderar vad man kan göra idag, vädret är helt okej. Det är några plusgrader med sol och klar blå himmel men marken är glasklar. Vi får se hur länge solen är framme idag då, man måste stressa sig ut för att hinna med att njuta av solen. Det finns inte så mycket att göra idag, igår däremot hade vi det riktigt trevligt. Familjen var på MAX och det var första gången för mig haha. Jag vet inte varför man alltid går till macis, de har ju skithamburgare. Nu och framöver - bara max!

Jag hann inte plugga igår heller. Jag måste sluta ljuga för mig själv och börja lita på mig själv. Man kan ju inte hålla på att skjuta upp saker jämt, man kommer ingen vart PLUS så skadar det ju inte bara mig utan Ezio också. Det är inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0