Nytt boende tack!

Nu vill jag flytta, bort från Ringdansen! Jag har letat som en galen kossa, varje dag och jag har hittat ett flertal lägenheter. MEN trots min intresseanmälan så får jag inte de! Jag hittade en 3:a (radhus) med dubbla uteplats och två toaletter (perfekt) och jag har alltid velat flytta dit, men samma sak där...jag fick inte den heller! Det skulle ju vara perfekt för mig, Jouni och Kovou samt bebisen som är påväg! Faaan! Ååh vad arg jag blir, jag fattar inte jag försöker ju. Men ändå så går det inte alls bra, det är inte så att jag latar mig varenda dag och tjatar, jag gör ju något åt situationen och ändå så händer det absolut ingenting! Samma sak med jobb, fan alltså jag orkar verkligen inte ta upp det. Ännu ett problem! Skitsamma säger jag bara - för tillfället.

Helvetes jävla skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0