Kövu

Mi bäbi, jag saknar honom så mycket. Gosa med min fluffiga prins, medan Jouni är borta tihi! Han kommer bli så glad nu när jag kommer hem, han kommer säkert jama och följa efter mig för att gosa! Men först måste jag förbi Hageby Centrum för att fråga 3 om min telefonräkning som jag fortfarande inte har fått och jag har haft hemtelefon i ca 2 månader nu. Jag hoppas att jag inte har gått över bestämda summan, jag tror jag har gjort det...De kommer säkert skicka ut telefonräkningen för 3 månader, fan om de gör det! Jag fick inte den informationen iaf, utan man får ju alltid räkningarna varje månad. Aja, efter 3 så måste jag köpa bröd och mjölk. Jag ska passa på att äta hemma också. Vi får se om mamma följer med mig till mig, för nu har jag varit här i två veckor och nu är det hennes tur och komma hem till mig!

Jag hade hemska drömmar inatt, men tur så är det bara en dröm och ingen verklighet. Men man undrar ibland om sånt verkligen kan hända. Jag hoppas bara att det inte händer något liknande.





Vill ha sommar, sommar o sol :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0