SKOJ!

Jouni var lite galen igår, hahahaha älskar när han drar sina sjuka skämt och beteer sig som en galning! Skrattade för det mesta igår, fick skrattattack vilket inte var så bra. Fick ont i magen hahaha. Jag har fortfarande bilden i huvudet, får inte berätta vad för det skulle bli för mycket för er :D!

Mamma kom förbi igår och vi satte sänghimmeln på plats, det ser så fint ut! Idag ska jag försöka fixa nedre delen av spjällsängen själv för killar kan inte sånt. Jouni kankse kan men han får inte :), det är liksom mitt projekt om man säger så. Vi köpte några babyklder, alla affärer har skitfula kläder för barn! Varför finns det inte "vuxen" kläder till babys. Typ slitna jeans, någon häftig tryck på tröjor, lite rock eller hip hop. Allt är ju förfan bara gulli gull, vad är detta! Jouni blev inte glad över det, men vi fick hem 3 bodys med tryck av kizz, ACDC och Roling stones :), sedan hittade Jouni en jättesöt dinosaurietröja. Så det fick vi hem iaf. Jag har kollat runt i internet för att jag vill ha lite mer sådanna kläder som är häftiga, coola. Så om ni vet någon hemsida så skriv in det som kommentar!

Jag ska väcka Jouni så att vi kan åka till affären som jag har velat kolla så svejs med eerr!

Kommentarer
Postat av: tessan

http://www.oiidesign.se/

2010-06-21 @ 10:53:54
URL: http://milf.bloggspace.se
Postat av: eme

http://www.myhysteria.se

2010-06-21 @ 16:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0