Igår

mådde jag inte så bra, det var nog droppen med xboxen. Jouni tog bort den tillslut och sa själv "jag borde ha gjort dethär för längesen". Ja, det var nog dags att vakna upp innan det var försent. Nu känner jag mig otroligt lugn tack o lov. Jag ska ju inte behöva känna mig dålig p.g.a en maskin! Speciellt Xbox jäveln! Ja, jag är glad för att han tog bort den och tacksam över att han själv fattade att det slet isär oss. Vi ses för det mesta 2 dagar i veckan, och med den där Xboxen känns det som om man är absolut ensam även om han är hemma. Inte så roligt när man ses 48 tim, och låter de timmarna bara bli skit. Men nu, nu är det bra. Nu hoppas jag bara att han håller det, hur länge kommer han ens orka hålla Xboxen borta? Jag har ingenting positivt att säga om Xbox.

Nu ska jag umgås med Jouni och sedan har vi planerat att gå en runda inne i stan, passa på att köpa lite bebiskläder och tråd till sänghimmeln så att rummet kan bli klar snart. Juste sen måste jag till mamma för att sy klart sänghimmeln och ta med oss borren hem för att Jouni måste fixa lampan. Snart kommer jag med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0