MVC

TUR så fick jag en jättetrevlig barnmorska som absolut inte ställde några onödiga frågor, utan gick rak på sak och var så otroligt försiktig när hon skulle känna på magen och så.  Pappa Jouni blev jättechokad när han fick höra bebisens hjärtslag och det var ju rena maraton 163 ggr/min! Man hörde så otroligt tydligt och jag började gapskratta bara för att hålla tårarna! Helt otroligt, vilken känsla! I februari så har jag en tid för ultraljud, och Jouni blev lite besviken för att de inte gjorde någon ultra idag, men det kommer i februari och då kan han se bäbisen (då blir han nöjd).

Orkar inte skriva idag men kommer förmodligen göra det under nästa vecka. Heddååå

Kommentarer
Postat av: daniella

okej vad skönt :) är väl det man ska göra.. bara ta det lungt. jag vet inte riktigt, har inte blivit så bara.. tänkte att du kanske var arg eller något eftersom allt har runnit ut i sanden men tyckte att det var på tiden nu hihi. vet du , var precis ett år sedan vi var i egypten nu :D

2010-01-15 @ 22:17:23
Postat av: tessan

vad mysigt =) hoppas allt går bra för er =) vad kul å få höra hjärtljuden :D och bra att du fick en bra barnmorska du kan trivas med, det är viktigt =)



Tyvärr så har vi bestämmt oss för något jag aldrig trodde jag skulle kunna göra eller ens någonsin göra. Vi känner båda att det är för tidigt för syskon och eftersom att jag inte mår bra så är det bättre att vänta tills jag mår bättre och har jobb o bil mm. =( det är inte kul men det känns ändå rätt...

kram på dig!

2010-01-16 @ 22:07:46
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0