-

- Ingen kan få dig att känna dig underlägsen utan att du ger dem ditt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrev inte till dig för att bråka, förstår inte varför du inte skulle ha kunnat komma utan honom.. man får väl offra lite. någon dag. men om det är såhär du känner så behöver vi inte ha någon kontakt.

2010-01-19 @ 12:42:06
Postat av: d

hur jag kan säga vadå, och vad ska jag inte säga?



om du hade sagt allt det här då, skulle det kanske ha varit annorlunda. hur och vad ska jag respektera jouni? han är säkert en bra kille men jag tycker bara såhär, att eftersom ni träffar varandra varje dag, skulle det ha varit kul om du hade kommit ensam menar inget mer eller inget mindre med det om honom, det här handlar ju om oss ändå inte om honom. skulle ha varit annat att träffat dig själv eftersom vi aldrig kan ses. även om det hade varit som vanlig mellan oss hade vi inte setts mer för det än såhär lite som vi gjort. för du har ditt jag har mitt och då när man hinner ses får man väl göra det bästa för att ta upp den tiden man förlorat med varandra. och det tycker inte jag hade gått om jouni var med. men om du hade berättat att det var så viktigt att ta med jouni hade det varit okej.

2010-01-19 @ 19:11:22
Postat av: Anonym

synd att den bubblan inte sprack förrut då.



det har nog ändå mycket med jouni att göra eftersom det var det du hängde upp dig på .. du skrev



" jag trodde då att det var alkoholen som talade men samma attityd hade du även när du var nykter och det sista du fick säga var ju "lämna Jouni hemma" så det var ju då jag blev arg och besviken för att du fortsatte med ditt sätt att vara, så jag lät dig vara och vara som du är utan att ändra på dig. "



hur menar du annars att jag hade mitt sätt att vara? eller hur menar du att jag är? jag förstår inte hur du menar där? jag vet att det blev helt fel när du var här sist men när annars har jag lämnat dig? kanske har jag som du sa grävt ner det men ärligt talat kan jag inte komma på något tillfälle just nu.

2010-01-19 @ 21:31:41
Postat av: daniella

meli jag förstår inte vad du pratar om. du säger gång på gång att jag lämnat dig och att det är därför du ville komma med jouni .. men sen kan du inte ens nämna någon gång? du kan inte säga att det är mitt problem, när det är själva grejen till varför du slutade prata med mig? då måste du ju ge mig några tillfällen. annars är det ju bara som om du hittar på..?



"Så jag försöker bara förklara för dig och vara så snäll som möjligt för att du inte ska förlora människor runt omkring dig p.g.a ditt sätt att vara som inte är okej."

- du vet inte hur jag är, så just nu kan du faktiskt inte yttra dig, du kan yttra dig om då, men inte om hur jag är nu eller har varit sedan vi sågs..



"jag är ju inte den enda som har tröttnat på dina handlingar." okej, vilka mer har gjort det? ge mig namn så kan jag ju ta och prata med dom. eftersom du verkar veta, skulle jag också vilja det då de är mig det handlar om!



jag tycker faktiskt inte att du ska prata för andra, eller yttra dig om sådant du inte har något med att göra eller vet någonting om.



2010-01-20 @ 22:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0