Vilken jäkla otur!

Jag fick hem en kallelse från AF, och mötet skulle ske imorn och inte idag! Great, hur kunde jag skriva ner fel datum? Det har ju aldrig hänt tidigare, mitt minne suger verkligen.

Nu är jag hos mamma igen, och ska iväg hem till mig senare efter lunch någongång. Mamma ska sova hos mig och för att hjälpa mig lite med lägenheten, det går inte så bra nu när magen är stor och rygger tål inte så mycket. Snart kan jag inte sätta på min skorna haha känner mig som en köttbulle.

Idag ska jag hänga med mamma in till stan och småshoppa. Jag funderar på att färga håret vinrött, men vågar man...ja det gör man nog.

Imorgon DÅ har ja mitt möte hos AF, hoppas att det går bra. Sen efter mötet då blir det gymmet för mamma medan jag passar lillbrorsan tihi! Jouni kommer hem antingen på torsdag eller fredag, vad ska man då hitta på?

Nä nu ska jag bada lilleJack! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0