Long day, all day long

Jag vaknade vid 3 på morgonen för att Mi Bobo sparkade så jäkla hårt att jag vinglade hit och dit hahaha. Skitstark liten fjärt! Åh vad jag älskar honom/henne så otroligt mycket!! Jag blev lite hungrig då och gick upp för att äta lite sedan bums i säng. Jag vaknade senare vid halv 10 och låg på sängen ett bra tag medan jag tittade upp på taket. Kovou kom upp för att morgon gosa mäd mäj! Det var jättemysigt och där låg jag med båda mina bäbisar.
Jag gick sedan upp och fixade till mig för att sedan åka till biblan för att printa ut läxan som jag gjorde igår. Jag gick sedan runt i stan och tog sen bussen till Adecco, vi gjorde inte så mycket och efter en timma fick vi gå hem.

Jag åkte direkt till Ingelsta som ligger 25 min från min bostad med buss, och jag hämtade min mobil som var färdig!! Wiieee! Äntligen kan jag bli av med skitmobilen jag hade, men Jouni ska ha den för att kunna ha sitt finska kort där. Mycket bra det!

Sen åkte jag till Hageby Centrum och där köpte jag lite käk till mig och Kevin. Nu är jag här hos Kevin och ska snart äta pizza! Fy på mäj, men jag är skitsugen på pizza då är det ok :D

Snart ska jag hem för att sedan bara slappa framför tvn och gosa med Mi bobo och lille kövu <3

IMORGON KOMMER JOUNI HEM!!! <3 :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0