Tillbaka till bloggskrivandet?

Mycket har hänt de senaste månaderna, kanske ingenting att ta upp såhär. Det är sorgligt tycker jag att livet fungerar som den gör, det värsta är nog att lita på människor som sviker en under halva färden till ett bra liv. Men nu får jag ta och köra min egen race, det borde gå men det tar tid innan jag når mina mål. Jag tror att livet är baserad på mål, utan mål finns det inget liv. Det är vettigt. Motivation måste man ha för att lyckas tror jag på, jag vet vad som driver mig - min son. Man ska aldrig förlita sig på sin partner, man ska alltid kunna vara självständig. Räkna med sig själv, det är vad de flesta kvinnor bör tänka på. Att klara sig själv, det handlar inte om att vara egoistisk utan det är bara en tjänst.
Jag har blivit uppfostrad så att jag måste klara mig själv och inte vara beroende av någon. Det är det enda jag kan komma ihåg, som stämmer och som håller mig på rätt bana. Därför vill jag dela med mig av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0