Tillbaka...eller kanske inte?

Ja, jag har varit borta ett bra tag nu och funderar på att börja blogga igen. Jag har inte riktigt haft tid över för att blogga, MEN ett gott försök skadar ju aldrig.

All tid går till mitt livs första prioritering, och det är min son Ezio. Tiden då man fick välja vad man ville göra finns inte längre, utan nu handlar allting om Ezio och hans behov. Ja, man har ju fått offra mycket hos sig själv för att kunna vara en bra mamma och jag kan säga att jag är stolt över mig och min sambo. I början var jag mycket rädd för att bli den dåliga delen av mina föräldrar, men jag har kunnat kontrollera den biten. Det är en bit som man lätt kunde gräva ner, jag är glad för att jag blev något bättre.

Nu måste jag avsluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0