Sovdags för lille Ezio

Jag sitter här på sängkanten och lär Ezio att sitta själv. Han är nu 6 månader och kan krypa men inte sitta, han lär sig väldigt fort måste jag säga. Jouni misslyckades med sina bullar igår, så idag gjorde han nya och de blev skitgoda! Jag blev överaskad haha.

Jag orkade inte göra något idag och Ezio behövde verkligen komma ut så vi åkte till busfabriken. Jag var där igår med min mamma och lillbrorsan. Denhär gången ville Jouni följa med och jag visste att han skulle älska det, så barnslig man kan vara ibland haha! Han var i bollhavet och sa "ååh jag vill göra en sak som jag inte har gjort på över 20 år - dyka". Så där dök han runt bland barnen som tittade på honom lite konstigt haha!

Ezio kommer ha det skitroligt med sin pappa sen när han blir lite äldre. Funderar om jag ska boka Ezios kalas där, det skulle vara jätteroligt! Nu ligger Ezio och stirrar på mig, det betyder att han vill höra sin sång innan han somnar. Caballito blanco och lille katt. Fan vad jag älskar honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0