NEJ!

Min lilla bebis ramlade från sängen imorse. Han sov bredvid mig, och jag vet att han kan krypa nu så jag satte spjällsängen mot min säng så att han inte ramlar. Men då hade han krypt till fotändan och ramlat därifrån! HUR!? Jag vaknade av en rejäl smäll, sen efter 3 sekunder hörde man honom skrika. Jag letade efter honom då jag trodde att han var på sängen. Där låg han på golvet, inte på rygg utan på magen (?). Han grät i ungefär 1 min sen log han, som om ingenting hade hänt. Fan vad rädd jag blev, jag blev ju helt hysterisk och letade efter märken och kände efter om han hade brutit något. ALDRIG MER! Nu får han inte vara på vår säng.

IDAG - jag har lagat mat, jag ska äta snart sen ska jag och lille Ezio till öppna förskolan. Innan vi åker hem så måste vi förbi willys för att handla lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0