Igår, idag och imorgon

Igår åkte Gino hem, det blev inte som vi hade planerat eftersom pappa skickade hit honom utan att Gino ens ville det. Så Gino hade inte heller lust att göra något här i Norrköping, så det blev ingen bad, biljard, bio och bowling.
Jag mådde så otroligt dåligt igår också, jag kunde inte sluta gråta och tårarna bara rann men det kändes skönt och känna hur Jouni kramade om mig hårt för att lugna ner mig och samtidigt få mig att känna mig trygg. Jag vill inte gråta så mycket, det gjorde så ont och jag stammade så jag fick inte fram det jag ville säga. Nej, det var en jobbig dag igår helt enkelt.

Idag vaknade jag vid 9 och åkte hem till mamma för att hjälpa henne eftersom kusinerna, morbror och morföräldrarna kommer på besök för att äta middag senare under dagen. Jouni kommer lite senare, stackarn han behövde sova och vila ut efter jobbet. Jag mår lite bättre nu, men kommer förmodligen må sämre ikväll. Jag känner det på mig, men jag orkar verkligen inte må dåligt. Jag vill inte veta utav det.

Imorgon åker vi (jag, mamma och morföräldrarna) till Sthlm, om det ens blir av! Vi får se vad för beslut de tar idag under middagen. Det skulle vara roligt och få träffa alla där borta, det var ju ett bra tag sedan och det känns som att det är dags nu igen. OM vi inte åker någonstans så ska jag och Jouni ha en dag för oss två, tvätt+städ! Blä! Vi får hitta på något roligare efter det tråkiga.

Ett plus idag är ju att det är så otroligt soligt, så jag kan använda mina glasögon och skinnjacka snart! Min Peakjacka passar inte längre då magen putar ut så mycket, så det ska bli skönt och få ha en enkel skinnjacka på sig (öppen också tihi). Gud vad jag längtar till sommaren!

Nä nu ska jag klä på Jack och sedan åka till ica. Heddå!



Nam nam nam! Man vill bara äta upp honom! <3


Kommentarer
Postat av: Tatilina

Min söta bäbis!!:) ,,tack för att du har varit här och hjälp mig Flaki/kram/mamma

2010-03-06 @ 23:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0