Fylld med olika feelings..

Glad, ledsen, överlycklig, lycklig, kär, arg, trygg, älskad, besviken. Fattar inte varför men det är sjukt äckligt när man känner allt i ett och samma tillfälle. Man vet inte om man ska skratta eller få raseriutbrott - kul, eller kanske inte. Det kanske är lite sådär idag bara för att jag har haft det sjukt roligt och helt enkelt nöjd med de få dagarna jag har haft nu med Jouni. Imorgon åker han igen för att jobba, han kommer att vara borta i en vecka och det känns bara så jobbigt och få vara ensam igen. Men hem kommer han alltid, det är bara längtad som är jobbig.

Nog om det fan! Jag fick sängen idag, och är sjuk nöjd, Jouni får äran och välja ut en madrass för jag är skitdålig när det gäller sånt. Hans säng var ju sjuk skön, men den slängde han. Så han får ta den biten, jag har alltid valt ut den hårdaste vet inte riktigt varför! Jag ska göra en v-logg och visa er runt i lägenheten, då kommer ni också få se den nya sängen. Men det kommer att ske under nästa vecka, kommer tyvärr inte hinna göra det innan.

Jag ska stanna hos mamma imorgon och så en vecka frammåt. Hon vill ju ha mig där hos henne, kan förstå henne då det inte är så roligt med att vara själv så ofta plus att jag får ta hand om Jack då och då, vilket är sjukt bra och roligt. Jag har lärt mig skitmycket om barn samtidigt som jag får vara med chubby cheeks! Det är skönt när man vet att man behövs, soon mudder soon. Klart man ställer upp.

Ya, ahora! Jag ska fixa mig lite snabbt, jag och Jouni måste gå förbi ok för att hämta ett paket sen ska vi förbi hm för att köpa nya tights.

Chao!



Kommentarer
Postat av: tessan

jag vill se massor med bilder på magen =D chopchop

2010-03-26 @ 12:57:34
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0