Dagen

Det var ganska lungt och skönt, ingen stress och jag fick gosa med min lille prins Kövu. Jag och mamma gjorde maten, och jag gjorde efterrätten. Jag är fortfarande mätt, och nu har det gått mer än en timma sen vi kom hem. Jag känner att mi bäbi är nöjd med maten, sparkar och sprattlar runt där inne i magen (känns hur gosigt som helst). Kovou blev jätteglad och stackarn han har saknat mig så himla mycket, han var ju så himla gosig i sängen. Han ville ut när jag skulle gå men han får inte vara ute själv efter det som hände i tisdags. Det var så att jag hade tvätt och passade på att släppa ut honom, jag hann inte vara borta i 7 min och så ser jag två vilda 7 åringar som skrek galet medan de drog upp Kovou från svansen och viftade vilt. Fan vad arg jag blev och såklart så fick de världens utskällning från mig, men det värsta var att när jag frågade efter deras mamma så pekade pojken upp mot en balkong och där stod hon och bara stirrade några sekunder innan hon gick tillbaka in i lägenheten!! Jag ska aldrig mer släppa ut Kovou ensam, man vet aldrig vad som kan hända!

Jag ska iaf hem imorn igen, måste vara där lite oftare, jag har ju ett hem och en katt. Det är inte så roligt för Kovou heller, och att man har en lägenhet som man inte ens använder. Får bara skuldkänslor och dåligt samvete, men det ska ske en ändring redan imorgon och frammåt. Jag hoppas att Jouni kommer hem snart för jag vill inte vara ensam mera, nu har han varit borta alldeles för länge och jag har ju faktist en sambo!

Mormor gav mig en liten present, och jag som inte mådde så bra imorse. Hon fick mig att må bättre, tihi! Hon är så söööt! Hon gav mig ett litet påskhus i glas med ett lock, och jag tackade för den och skulle stoppa ner den i väskan. Men sen sa hon "men du måste öppna den och kolla att allting stämmer", "stämmer" tänkte jag okej...Så jag öppnade locket och så ser jag bara en bomullstuss, så tog jag ut den och sen ser jag en skitfin guldring! Jag blev chockad och skitglad! Den passade precis och jag blev ju så himla glad och tackade så mycket! Skitfin ring, så jag var tvungen och ringa Jouni för att berätta det :D. Vilken överaskning!!

Nä nu blev jag sugen på godis och vatten...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0